sobota, 16 listopada 2013

Co ty chcesz zrobić Bieber yy ?

CZYTASZ KOMENTUJESZ !! 

Alex Pov.

Nieznajomy mi chłopak podniósł mnie z ziemi i posadził na krześle. Patrzyłam się na postać w drzwiach, światło idealnie oświetlało jego twarz żebym mogła zobaczyć że to osoba którą znam .
Co on tu robi ?
Skąd wiedział że tu jestem ?
Jak on może znać takie miejsca jak te ?
Podszedł do mnie i kucną przede mną. Popatrzyłam na niego, patrząc w jego oczy miałam ochotę go przytulić tak mocno jak tylko mogę . Ale nie mogę mu dać tej satysfakcji ! Chuj próbował się do mnie dobrać. Nienawidzę go, wszyscy w szkole mają cholerną rację co do niego.
- Nic ci nie jest .. ? - Zapytał jakby z troską jasne męska dziwka się o kogoś martwi jasne !
- Pytam się o coś ... - powtórzył ale ja nie miałam zamiaru mu odpowiadać
- Alex proszę .. - Popatrzyłam na niego .
- Nie nic mi nie jest . Czuję się zajebiście . Dziękuję że jesteś taki miły - Trudno nie wyczuć sarkazmu .
- Przepraszam cię naprawdę - Moje oczy zrobiło się ciężkie a moje ciało zrobiło się bezwładne, przechyliłam się lekko do przodu i wpadłam w ogromne umięśnione ramiona .

Justin Pov.
Podniosłem ją z ziemi i zaniosłem do mojego pokoju . Położyłem ją na łóżku, ściągnąłem z niej spodenki i bluzkę. Kurwa ta dziewczyna ma zajebiste ciało i wgl go nie wykorzystuje . Nie wiem dlaczego ? Inne dziewczyny jak by mogły to z chęcią by się nim zamieniły a ona ukrywa je . Wyjąłem jedną z moich bluzek i założyłem jej ją . przykryłem i wyszedłem po cichu gasząc światło zamknąłem drzwi i zeszedłem na dół . Usiadłem na przeciwko Brada, po jego twarzy doskonale było widać że się boi . Ma rację na pewno ja tego nie zostawię tak . A co dopiero Chaz . Współczuje ci koleś .
- Ja nie wiedziałem ..
- Wielka szkoda . Ale wiesz co Chaz ci zrobi jak się dowie że ruszyłeś Jego małą kuzynkę prawda ?
Patrzył na mnie przez długą chwilę
- Nie powiesz mu ! - Popatrzyłem na niego jak na idiotę
- serio ? Dlaczego miał bym mu tego nie mówić ? On chyba powinien wiedzieć prawda ?
- No jeśli chcesz żeby twój przyjaciel wiedział co masz zamiar zrobić z jego kuzynką . to proszę cię bardzo mów - uśmiechał się sztucznie. Skąd ten chuj wie co chcę zrobić ?! Wstałem i podszedłem do niego bliżej .
- Skąd ty to niby wiesz ?
- Ściany mają uszy Bieber - Kurwa ... Chuj .
- Ani słowa nikomu rozumiesz ? - Patrzyłem na niego i do jego szyi przytknąłem nóż - komuś coś powiesz i po tobie ! Rozumiesz ?!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bum Bum ... króciutki ale zero weny i wgl. ale ważne że jest .
 7 KOMÓW NEXT !!
Co Justin chcę z nią zrobić ? hym ?

13 komentarzy:

  1. Podoba mi się twoje opowiadanie jak i rozdział. Może trochę krótki, ale nadal fajny. Czekam na nn <3
    Mogłabyś mnie informować @natalusia99
    Zapraszam do mnie
    heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Ale nie zwracaj uwagi na kom tylko na wyświetlenia !!! <3<3 PROSZE DAWAJ NN !! :***

    OdpowiedzUsuń
  3. super *.*
    zapraszam do mnie http://youareairforme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny czekam na kolejny <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Boooooski *.* Amazing :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie zapraszam na historię inną niż wszystkie. :)

    To nie tak, że miałam wybór czy jakiekolwiek porównanie. Robiłam to, ponieważ nie znałam nic innego.Doskonale pamiętałam ten dzień, kiedy przeniesiono mnie do nowego ośrodka. Dzieliłam pokój z Melanie, która stała się moją najlepszą przyjaciółką. Zaczęłyśmy się do siebie zbliżać; wszystko było niewinne; pocałunki, pieszczoty. Potem posuwałyśmy się się coraz dalej i robiłyśmy rzeczy, z których opiekunowie wcale nie byliby zadowoleni. Brunetka była dla mnie wszystkim i jej miłość zastępowała tą, której nigdy nie dostałam od rodziny.

    Myślałam, że już zawsze tak będzie, ale na mojej drodze pojawił się on. Przystojny blondyn, który wywrócił moje życie do góry nogami.

    Weszłam w jego grę i nie potrafiłam z niej wyjść.
    Game Over?
    Nie w tym przypadku.

    troche--milosci.blogspot.com
    ___________

    Również chciałabym Cię zaprosić na zwiastunownie.
    Zauważyłam, że nie masz zwiastuna, dlatego też zachęcam do zerknięcia i zastanowienia się nad zwiastunem.

    http://swiat-ze-zwiastunow.blogspot.com/

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebisty! Czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń
  8. lovemeliikeyoudo.blogspot.com
    ZAPRASZAMY *.* !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski,czekam nn

    OdpowiedzUsuń