piątek, 30 sierpnia 2013

Prolog




Wiedziałam że kiedyś nadejdzie ten czas w którym mój ojciec dowie się o zdradzie naszej mamy . Ten dzień był tydzień temu, od tamtego czasu mama mieszka u swojego kochanka a my szykujemy się na wyjazd do Kanady . Do rodzinnego miasta mojego ojca, może tam życie będzie łatwiejsze ? Tu w Los Angeles jest okropnie żyje tu od 2 roku życia mam dosyć tego tłoku . Cieszę się że wracamy do Kanady ale szkoda że tylko Ja Tata i moja o rok młodsza siostra, od czasu kłótni mamy z tatą ona ani słowem się do nas nie odezwała to trochę bolało .. Twoja Matka z którą rozmawiałaś o wszystkim traktowałaś ją jak najlepszą przyjaciółkę miała cię za przeproszeniem w dupie ! Ten tydzień był trudny ale zrozumiałam że tak będzie dla nas lepiej ... Takie miłe zakończenie tydzień przed końcem wakacji. Dobrze że się wyprowadzamy nie miałam tu zbyt wielu przyjaciół .. Jedną moją bliską koleżanką była Jess , nie mogłam jej nazwać przyjaciółką nie mogłyśmy tak bardzo na siebie liczyć nie mówiłam jej o swoich problemach a ona mi o swoich . Tylko koleżanki . Bliskie Koleżanki .
Nie miałam za bardzo życia w tej szkole .. Ludzie tu są strasznie nie mili może w Kanadzie się wszystko zmieni .. taką mam nadzieję ( OGROMNĄ OGROMNĄ NADZIEJE ) w Kanadzie mam kuzyna w moim wieku ale .. ja go nie znam z dzieciństwa miałam wiele i to wiele zdjęć z nim i jego przyjacielem . Nie znam ich on mnie pewnie nie rozpozna ale nie dziwne na pewno się zmieniłam przez 15 lat tak samo jak on . Tata opowiedział mi że to przez naszą mamę nie mamy kontaktu z jego rodziną .. to było straszne mama oddzieliła mojego ojca od rodziny a teraz go zostawiła dla jakiegoś Hiszpana .. Tak po wakacjach w Hiszpanii mama dziwnie się zachowywała wychodziła na noce i nie wracała do rana teraz już wiemy dla czego .. spotykała się z tym Hiszpanem .. Tata ma nadzieję że może uda mu się skontaktować z jego rodziną odnaleźć ją też mam taką nadzieję rodzina od strony Ojca wydaje się .. hymm .. milsza ? Fajniejsza ? Ciekawsza ? Tak .. taka się wydaje ze zdjęć ale wiadomo jak to jest może tak tylko na zdjęciach .. Ale na pewno będzie lepsza od tych nadzianych kasą pustaków z rodziny mamy .


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* 
Krótki prolog tak żeby ogarnąć .. pierwszy rozdział pojawi się za dwa dni . Postaram się 
żeby było ciekawie ... Komentujcie jeśli czytacie ! Wysyłacie znajomym umieszczajcie na tt .
Prolog nudny wiem ale to tylko tak żeby było wiadome o co chodzi z jej rodziną i co 
się stało że musiała wyjechać .. Piszę beznadziejnie wiem ale cóż .. :)

1 komentarz: