niedziela, 1 września 2013

Pierwszy

Proszę chociaż o jeden komentarz ! 



* tydzień później *

Pierwszy dzień szkoły trochę się boję. Przez ten tydzień załatwialiśmy papiery do szkoły i inne taki . Szybko zleciał nam ten tydzień szczerze mówiąc za szybko.
Obudził mnie głośny dźwięk dobiegający z mojego IPhone szybko wstałam i wyłączyłam budzik wyciągnęłam z szafy wcześniej przygotowane ubrania . ruszyłam do łazienki zrobiłam poranną toaletę i się ubrałam zrobiłam lekki makijaż nie zbyt lubię się malować. Włosy jak zawsze zostawiłam rozpuszczone jedynie kiedy je związuje to na WF ale na nim też rzadko ćwiczę . (Ale to prawie jak każda dziewczyna) zbiegłam na dół i usiadłam przy barku w kuchni zjadłam jednego naleśnika za pewne które zrobił nam tata rano wychodząc do pracy . Tak mój tata tu dostał pracę znów jako policjant jego były szef mu pomógł .
Sprawdziłam wyświetlacz mojego białego IPhone 5 na ekranie pokazała się godzina 7.30 . Zajebiście .
Pobiegłam na górę do pokoju mojej siostry. Stała przed szafą i wybierała ubrania .
- Rusz dupę Dan . Jest 7.30 !!  - wydarłam się na nią
- Cii ... wybieram ubrania - Jak ona może być taka spokojna ? Jest 7.30 do szkoły samochodem jest jakieś 20 minut a ojciec zabije nas jak się spóźnimy pierwszego dnia. Wybrałam jej ubrania i rzuciłem nimi w nią.
Po 5 minutach krzyków wsiadłyśmy do samochodu . Tak tak mam prawo jazdy, zdałam za pierwszym razem co jest dziwne bo każdy mi mówił że nie umiem jeźdź no a jednak. Mam czarne porsche, dostałam je od babci chodź są dziwni lubię dostawać od nich prezenty. Po 10 minutach dojechałyśmy nie wiem jak szybko jechałam, ale nie że tak bardzo lubię szkołę tylko boje się mojego ojca nie chcę mieć kary czy coś wiecie o co chodzi . Szukałam miejsca na parkingu każdy się patrzył na mój samochód to było peszące ale w końcu znalazłam miejsce i zaparkowałam wysiadłam w tym samym czasie co moja siostra zamknęliśmy drzwi i włączyłam alarm, czułam wzrok wszystkich na sobie to było peszące samochodu nie widzieli czy co ? A no tak jesteśmy tu nowe. Szybkim krokiem udałam się do wejścia, nawet dzień się nie zaczął a mnie już wkurwiają osoby w tej szkole jakiś nowy rekord. Otworzyłam swoją szafkę, Dan miała szafkę obok mojej to był jeden plus tego wszystkiego. Popatrzyłam na swój plan lekcji pierwsza lekcja Angielski zajebiście ... Wyjęłam książki i zatrzasnęłam drzwiczki robiąc przy tym trochę hałasu. Odwróciłam się i w tym czasie zadzwonił dzwonek szybko ruszyłam do klasy rzucając tylko do Dan że na następnej przerwie się spotkamy tu .   Czyli koło naszych szafek weszłam do klasy w którym było już parę osób i nauczyciel szybko ruszyłam na koniec klasy i usiadłam tak jak bym chciała być nie zauważalna lecz to nie za bardzo wyszło każdy popatrzył się na mnie i cicho coś gadali posłałam im wszystkim groźne spojrzenia i usiadłam. Do Klasy weszła trójka chłopaków dwóch usiadło przede mną a jeden koło mnie co było trochę peszące. Jak on zajebiście pachniał o mój boże.. Ej stop co ? Weź się ogarnij Alex ! Z moich rozmyśleń wyciągnął mnie głos mężczyzny a raczej nauczyciela którego już zdążyłam nie polubić.
- Pani Somers ? - w tym momencie każdy zaczął szeptać i coś gadać a ta trójka chłopaków się na mnie dziwnie patrzyła. Co jest kurwa ? Nazwisko jak nazwisko ... Podeszłam do biurka nauczyciela i jedyne co usłyszałam to " To jest rodzina Somers ? " Stanęłam koło biurka tego nauczyciela a on dał mi jakieś kartki które miałam uzupełnić bo chciał sprawdzić na jakim poziomie wiedzy jestem. Ok ? Wróciłam do ławki i zaczęłam to uzupełniać .. czułam wzrok tych tych trzech chłopaków na sobie to było krępujące podniosłam głowę do góry i popatrzyłam na nich. - o co wam chodzi kurwa ?! - patrzyłam na nich groźnym wzrokiem
- o nic .. - Popatrzyłam na nich jeszcze przez chwilę i skończyłam wypisywać te durne kartki pod koniec lekcji położyłam je na biurku nauczyciela. Cały dzień w szkole był trochę dziwny trójka chłopaków z lekcji angielskiego tak jakby mnie prześladowała gdzie nie spojrzałam to oni . Z tego co się dowiedziałam to jeden chłopak w szkole ma tak na nazwisko jak ja i Dan i jest w tej grupie "fajnych" czyli dla mnie grupa dziwek.
O 15 wróciłam do domu i zrobiłam obiad i resztę dnia skończyłam na oglądaniu telewizji z Dan .
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
To Jest rozdział 1 !! Myślę że może być taki rozdział pisany na szybko ale myślę że jest ok . w Drugim rozdziale będzie już się trochę działo .. ROZDZIAŁY DODAWANE BĘDĄ CO TYDZIEŃ W PIĄTKI :)) I będą dłuższe :) KOMENTUJCIE ! POLECAJCIE ! BŁAGAM ! WAŻNE NAPRAWDĘ !!! 

2 komentarze: